Bluzy reklamowe to oryginalny, ale i skuteczny sposób na reklamę przedsiębiorstwa. Dzięki nim można dotrzeć z przekazem reklamowym do odbiorców, którzy nie są objęci klasycznymi kampaniami promocyjnymi. W dodatku w wielu przypadkach dobrej jakości bluza reklamowa pozwala nie tylko dotrzeć do potencjalnych klientów, ale też zbudować pozytywne skojarzenia z marką. By jednak to wszystko się ziściło, musisz mieć odpowiednią wiedzę, dzięki której wybierzesz dobrą bluzę reklamową.
Kiedy bluzy reklamowe sprawdzą się najlepiej?
Bluzy reklamowe można przekazywać pracownikom oraz klientom, ale także rozdawać w czasie eventów z udziałem firmy. Zamówienie bluz reklamowych może przynieść skutki zwłaszcza w branżach bliskich niemal każdemu, dla firm celujących do szerokich grup odbiorców.
Bluzy będą dobrym wyborem dla przedsiębiorstw, które zajmują się usługami. Mogą to być prace związane z remontami, budową, transportem czy porządkami. Bluzy sprawdzą się też w przypadku firm, które działają w obszarze sportu, aktywności fizycznej, turystyki, suplementów czy zdrowego żywienia. Wówczas trzeba jednak postawić na bluzy sportowe.
Jakie są najpopularniejsze typy bluz reklamowych?
Bluzy sportowe szyje się zwykle na bazie poliestru, ewentualnie z dodatkiem innych syntetycznych materiałów. Najpopularniejsze pozostają jednak bawełniane bluzy, czasami właśnie z domieszką poliestru bądź elastanu.
Wśród fasonów na pierwszy plan wybijają się dwa. Pierwszy to bluzy z kapturem i łączoną kieszenią z przodu, nazywane kangurkami. To nieco młodzieżowy styl, ale też część garderoby używana często na przykład w czasie domowych prac wykonywanych na zewnątrz.
Drugi fason, który dobrze sprawdza się w roli bluz reklamowych, to ubrania zasuwane zamkiem błyskawicznym, najlepiej również z kapturem. To najbardziej funkcjonalny rodzaj bluz reklamowych. Te i inne fasony znajdziesz na https://sklep-logos.pl/bluzy-reklamowe.
Czym i w jakim miejscu oznakować bluzy reklamowe?
Przy zamawianiu bluz reklamowych kluczową decyzją jest ta o miejscu, w którym zostanie umieszczone znakowanie. Musi być dobrze widoczne – w końcu to główny powód, dla którego firmy decydują się na takie bluzy. Za najbardziej eksponowane miejsce uznaje się piersi bluzy, zwłaszcza miejsce po lewej stronie. Czasami warto też rozważyć znakowanie na plecach, ewentualnie w górnej części rękawów.
Najczęściej bluzy reklamowe znakuje się logo przedsiębiorstwa. Z tego pomysłu warto zrezygnować właściwie jedynie wówczas, gdy logo jest bardzo skomplikowane i mało znane. W takich przypadkach warto wesprzeć je lub zastąpić nazwą firmy. Czasami dobrym wyborem może być hasło reklamowe – można wtedy reklamować nie tylko samą firmę, ale i konkretną markę czy produkt.
Jaką metodę znakowania wybrać?
Trzeba jeszcze podjąć decyzję o tym, jaką techniką zostanie ozdobiona bluza. Metoda znakowania musi być dostosowana do wyglądu logo i materiału, na którym znajdzie się wzór. Najbardziej wytrzymały jest haft komputerowy, który w dodatku doda bluzie elegancji. Niestety nie odwzoruje on jednak najmniejszych szczegółów.
Kiedy logo takie małe szczegóły posiada, lepiej zdecydować się na nadruk. Najpopularniejszą metodą jest sitodruk, bardzo opłacalny zwłaszcza przy dużych zamówieniach. Na bawełnie można też skorzystać z druku cyfrowego DTG.
Podsumowanie: najważniejsze informacje o bluzach reklamowych w pigułce
Bluzy reklamowe dobrze sprawdzą się jako sposób dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. Powinny z nich korzystać zwłaszcza firmy z branż usługowych. Najpopularniejsze fasony to “kangurki” oraz rozsuwane bluzy z kapturem z bawełny. Zazwyczaj znakuje się je logo firmy na lewej piersi. Najczęściej wykorzystywane techniki znakowania to haft komputerowy i sitodruk.